• 1399/06/20 - 23:28
  • 141
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پلمب یک واحد دفتر پیشخوان دولت بعد از پیگیری شکایت ۱۹۰

در پیگیری شکایت رسیده به 190یک واحد دفتر پیشخوان دولت به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداستی و عدم توجه به تذکرات بازریان بهداشتی در رفع نواقص موجود پلمب گردید.

در پیگیری شکایت رسیده به 190 یک واحد دفتر پیشخوان دولت به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداستی و عدم توجه به تذکرات بازریان بهداشتی در رفع نواقص موجود پلمب گردید.

از جمله نواقص مشاهده شده در این دفتر می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1️⃣ عدم استفاده پرسنل از ماسک و محلول ضدعفونی کننده دست

2️⃣ عدم کنترل ازدحام جمعیت از طریق سیستم نوبت دهی و نظارت در ورود و خروج مراجعین

3️⃣ عدم نظافت و گندزدایی روزانه کف و سطوح مشترک

4️⃣ استفاده از خودکار مشترک برای مراجعین 

5️⃣ عدم دسترسی و در اختیار قرار دادن محلول ضدعفونی برای مراجعین

6️⃣ در دسترس نبودن سطل زباله دربدار پدالی جهت پسماند ماسک و... برای مراجعین و شاغلین

7️⃣ جداسازی و فاصله گذاری نامناسب پیشخوان ها و عدم اصلاح مناسب چیدمان صندلی انتظار مراجعین

8️⃣ عدم غربالگری روزانه شاغلین در بدو ورود به محل کار و ثبت نتایج آن

 

همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و عدم رعایت شیوه نامه های پیشگیری از کرونا موارد را به سامانه ۱۹۰ گزارش نمایند.

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 37104