• 1399/03/23 - 01:30
  • 115
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

1346 بازرسی بهداشتی و 893 کیلو مواد فاسد معدومی در دو روز گذشته

در دو روز گذشته تعداد ۱۷۸ مورد بازرسی بهداشتی انجام گرفت که 544 مورد آن از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 418دمورد ان از اماکن مختلف بود که طی آن تعداد 146 مورد اخطار تعطیلی و یا غیرفعال سازی مراکز و صنوفی بودکه اصول بهداشتی را رعایت نمی کردند. در این بازرسی ها همچنین مقدار 893 کیلو مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف کشف و معدوم گردید.

 

 

در دو روز گذشته  تعداد ۱۷۸ مورد بازرسی بهداشتی انجام گرفت که 544 مورد آن از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 418دمورد ان از اماکن مختلف بود که طی آن تعداد 146 مورد اخطار تعطیلی و یا غیرفعال سازی مراکز و صنوفی بودکه اصول بهداشتی را رعایت نمی کردند. در این بازرسی ها  همچنین مقدار 893 کیلو مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف کشف و معدوم گردید.

از جمله فعالیتهای این دوروز می توان به موارد ذیل نیز اشاره نمود: نظارت بر فعالیت بانکها ، دفاتر پیشخوان دولت، پاساژها، فروشگاه زنجیره ای، داروخانه ها،  ادارات، بازرسی از کارخانجات و صنوف شهری و روستایی؛ بررسی مشاغل سخت و زیان آور، نظارت بر روند انجام اندازه گیری عوامل زیان آور محیط کار و معاینات سلامت شغلی، پایش عملکرد کمیته حفاظت و بهداشت کار، پیگیری نظارت بر رعایت اصول تامین سلامت شاغلین در مراکز خدمات جامع سلامت، پیگیری رعایت اصول فاصله گذاری در واحدهای دارای کمیته حفاظت و بهداشت کار، نمونه برداری از اب و مواد غذایی، پیگیری 17 مورد شکایت مردمی، پیگیری درب منازل بیماران کرونایی، نظارت بر گندزدایی آمبولانس، گندزدایی محوطه، سرویس بهداشتی، روشویی و آبخوری های ارامستان بهشت معصومه(س)، نظارت بر دفن بهداشتی اجساد اشاره نمود.

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 36343
کلمات کلیدی