• 1400/03/26 - 10:45
  • 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرتضی حیدری؛

صندوق ویژه ای برای بیماران کرونایی اختصاص داده شده است/تدابیر بهداشتی پای صندوق‌های رای

فرماندار قم گفت: در فضای استقرار صندوق اخذ رای نباید بیش از ۲۵ نفر به صورت همزمان حضور داشته باشند و افراد حاضر تا رسیدن نوبت رای گیری در فضای باز مدیریت خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، فرماندار قم روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن کرامت استانداری برگزار شد

با اشاره به روند برگزاری انتخابات در ۲۸ خردادماه سال جاری، گفت: طبق پیش بینی‌های انجام شده هر فرد به مدت ۳ دقیقه در محل اخذ رای حاضر و رای خود

را به صندوق انداخته و از محل خارج خواهد شد.

حیدری افزود:با افزایش ۵۲ شعبه در انتخابات پیش رو برای هر صندوق برای جلوگیری از ازدحام افراد پیش بینی اخذ یکهزار رای در نظر گرفته شده‌است.

وی تصریح کرد:  در فضای استقرار صندوق اخذ رای نباید بیش از ۲۵ نفر به صورت همزمان حضور داشته باشند و افراد حاضر تا رسیدن نوبت رای گیری در فضای باز مدیریت خواهند شد.

حیدری خاطرنشان کرد: لوازم ضدعفونی کننده و بهداشتی در تمام صندوق های اخذ رای پیش بینی شده است، حدود ۹۰ صندوق سیار در سطح استان  فعال خواهد بود.

وی تاکید کرد: از شهروندان قمی درخواست می‌شود هنگام حضور در شعب اخذ رای وسایل شخصی از جمله خودکار همراه خود داشته باشند.

فرماندار قم گفت: برای اخذ رای از افراد کرونایی در بیمارستان‌ها و افراد قرنطینه شده در داخل منازل، صندوق‌های ویژه ای در نظر گرفته شده تا با کمک ماموران مرکز بهداشت استان رای این افراد گرفته شود.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 44534
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید