• 1402/06/21 - 09:37
  • 32
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به مناسبت بازگشایی مدارس برگزار شد:

کارگاه آموزشی توانمندسازی مراقبین سلامت و بهورزان در خصوص برنامه ­های سلامت محور در مدارس

در این کارگاه آموزشی که از 18 شهریور ماه آغاز شده و به مدت 5 روز به همت مرکز بهداشت شماره 2 برگزار می شود، کلیه مراقبین سلامت و بهورزان در خصوص برنامه­های سلامت محور در مدارس آموزش دیده و مهارت مراقبت سلامت نوجوانان و دانش آموزان را فرا خواهند گرفت.

 

 

مدیر گروه جوانی جمعیت و سلامت خانواده و مدارس از برگزاری کارگاه آموزشی برنامه­های سلامت محور در مدارس ویژه کلیه مراقبین سلامت و بهورزان خبر داد.

معصومه فرشید مقدم در این رابطه گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و لزوم آشنایی کارشناسان مرکز بهداشت با مباحث مرتبط با سلامت دانش آموزان، علاوه بر تشریح فرایندهای اجرایی برنامه­ های سلامت محور در مدارس، از جمله مباحثی که در این دوره آموزشی به آن شده است، می توان به اهمیت مراقبت سلامت نوجوانان و نحوه تکمیل پرونده سلامت مدرسه، سلامت روان در گروه سنی نوجوانان، اصول تغذیه در سنین مدارس، اهمیت مراقبت بینایی و نحوه انجام صحیح آن و سلامت دهان و دندان اشاره نمود.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی که از 18 شهریور ماه آغاز شده و به مدت 5 روز به همت مرکز بهداشت شماره 2 برگزار می شود، کلیه مراقبین سلامت و بهورزان در خصوص برنامه­ های سلامت محور در مدارس آموزش دیده و مهارت مراقبت سلامت نوجوانان و دانش آموزان را فرا خواهند گرفت.

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 58460

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید