• 1399/06/03 - 10:42
  • 139
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام معاون محترم بهداشتی به مناسبت روز کارمند

و اینک نیز در این برهه از زمان و اپیدمی بیماری کوید 19 شاهدیم که چگونه تک تک اعضای خانواده بزرگ بهداشت با تلاش های خالصانه و صادقانه خود در جهت پیشگیری و کنترل این بیماری مهلک کمر همت بسته اند و این خود آیینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است که در وجود همه شما عزیزان متبادر است. بی شک نتیجه بذر این تلاش های خداپسندانه، نهال امیدی است که در سایه صحت و سلامت جامعه به بار می نشیند و پیام آور آینده ای امیدبخش، روشن و زیبا خواهد بود.

 

        بنام ایزد یکتا

هرآن کس خدمت جانان به جان کرد 

به گیتی  نام  خود را جاودان  کرد     

 

هفته دولت و روز کارمند یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان، رجایی و باهنر است. تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی است که تمام هدفشان خدمت به خلق و حفظ ارزشهای انسانی بوده است.

و اینک نیز در این برهه از زمان و اپیدمی بیماری کوید 19 شاهدیم که چگونه تک تک اعضای خانواده بزرگ بهداشت با تلاش های خالصانه و صادقانه خود در جهت پیشگیری و کنترل این بیماری مهلک کمر همت بسته اند و این خود آیینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است که در وجود همه شما عزیزان متبادر است.  بی شک نتیجه بذر این تلاش های خداپسندانه، نهال امیدی است که در سایه صحت و سلامت جامعه  به بار می نشیند و پیام آور آینده ای امیدبخش، روشن و زیبا خواهد بود.

بدینوسیله ضمن تبریک روز کارمند، مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات بی شائبه شما همکاران محترم حوزه بهداشت اعلام نموده ، توفیق و سلامتی شما و خانواده محترمتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم. 

 

درود بر همت بلندتان

دکتر سیامک محبی

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 36980