• 1399/04/22 - 14:50
  • 116
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وضعیت رعایت پروتکلها در ادارات، سازمانها و کلیه واحدهای کاری باحضور نمایندگان دستگاهها بررسی گردید

در این جلسه دکتر محبی وضعیتی از روند شیوع بیماری در سطح شهر و استان قم را بیان نمودند ولی با توجه به شرایط کنونی چشم انداز مطلوبی را ترسیم ننمودند.

وضعیت رعایت پروتکلها در ادارات، سازمانها و کلیه واحدهای کاری باحضور نمایندگان دستگاهها بررسی گردید

 

در این جلسه دکتر محبی وضعیتی از روند شیوع بیماری در سطح شهر و استان قم  را بیان نمودند ولی  با توجه به شرایط کنونی چشم انداز مطلوبی را ترسیم ننمودند.

در ادامه بحث مدیر گروه سلامت محیط و کار  گزارش کاملی به تفکیک واحدهای کاری در خصوص درصد رعایت پروتکلها ارایه دادند و بعد از بحث و تبادل نظر اعضای جلسه، مدیر کل محترم بحران استانداری ضمن تاکید بر تاکید بر وظایف متولیان دستگاهها مصوب گردید کلیه روسا و مدیران نهادها، سازمانها و ادارات متولی اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی بوده و بایستی به صورت هفتگی گزارشی از وضعیت اجرای شیوه نامه های مذکور را  ارسال نمایند، 

همچنین دستگاهها موظف گردیدن نماینده ای به مرکز بهداشت استان معرفی نموده و نیز  چک لیستهای خوداظهاری را به‌صورت مرتب تکمیل نمایند.

 در خصوص بانک ها علاوه بر مورد فوق مقرر  شد آموزش غیرحضوری برای مسولین شعب در خصوص رعایت شیوه نامه ها برگزار شود و مقرر گردید شیوه تامین ماسک برای کلیه مجموعه ها شفاف گردد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 36593
کلمات کلیدی