• 1397/12/18 - 08:42
  • 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وبیناربهداشت مواجهه با انرژی های هسته ای و امواج الکترومغناطیس در قم برگزار شد.

در این کارگاه که به همت همکاران معاونت بهداشتی و همکاری گروه سلامت محیط و کار وزارت متبوع و اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد ضمن بیان سیاستها و اولویتهای نظارتی و اجرایی گروه سلامت محیط کار و اهداف در پیش رو، برنامه ...

 

وبیناربهداشت مواجهه با انرژی های هسته ای و امواج الکترومغناطیس ویژه کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی و همچنین دانشجویان دانشکده بهداشت در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان برگزار گردید.  در این کارگاه که به همت همکاران معاونت بهداشتی و همکاری گروه سلامت محیط و کار وزارت متبوع و اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد ضمن بیان سیاستها و اولویتهای نظارتی و اجرایی گروه سلامت محیط کار و اهداف در پیش رو، برنامه های مصوب وزارت بهداشت و پروژه بین المللی بهداشت گاز رادیوکتیور رادون معرفی گردید. مهندس گورانی، کارشناس مسئول برنامه بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت در این رابطه با طرح موضوع پسماندهای رادیواکتیو و دفع بهداشتی آنها در مراکز بهداشتی درمانی به بیان اصول حفاظت پرتوی در مراکز پرتوپزشکی، اصول کاهش خطرات پردتوهای فرابنفش خورشیدی و همچنین معرفی پروژه Sun Wise و تشعشعات elf-rf و اصول کاهش خطرات تشعشعات پرداختند.

در ادامه، دکتر فهیمی نیا، عضو هیات علمی دانشکده بهداشت به بررسی گاز رادون رادیواکتیو در اماکن عمومی پرداخته و دکتر غفوری نیز دستاوردهای جشنواره ملی و بین المللی بهداشت محیط با رویکرد ارزیابی های زیست محیطی را بیان نمودند.

 

از ویژگی های این کارگاه که در بخش اول بصورت ویدئوکنفرانس و در بخش دوم بصورت حضوری برگزار گردید می توان به بهره گیری از شیوه جدید آموزشی و اثر بخشی بالا و رضایتمندی آموزش گیرندگان اشاره نمود. در این کارگاه 100 نفر از کارشناسان و دانشجویان بهداشت محیط  آموزشهای لازم را فراگرفتند.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 31838
کلمات کلیدی