• 1400/04/10 - 23:47
  • 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
35 حوزه امتحانی کنکور سراسری تحت نظارت بازرسان بهداشت

نظارت بر تمامی مراحل کنکور 1400

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت کارشناسان بهداشت محیط ازروز 4شنبه 9تیرماه به مدت 4 روز با حضور در حوزه های امتحانی کنکور سراسری بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنکور سراسری نظارتهای لازم را اعمال می نمایند.


  به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت کارشناسان بهداشت محیط ازروز 4شنبه 9تیرماه به مدت 4 روز با حضور در حوزه های امتحانی کنکور سراسری بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنکور سراسری نظارتهای لازم را  اعمال می نمایند.

کنکور سراسری در 32 مدرسه و 3 دانشگاه برگزار می گردد که در طل این 4 روز توسط 15 تیم مورد نظارت قرار خواهندگرفت.

بازرسان بهداشت محیط از ساعتی قبل از آزمون در حوزه های امتحانی حضور یافته و  بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی-  گندزدایی محیط- رعایت بهداشت فردی- تهویه مناسب - رعایت چیدمان صندلی های داوطلبین و نیز نصب رسانه های آموزشی و دیگر موارد بهداشتی نظارتهای لازم را معمول می دارند.

توصیه می شود شرکت کنندگان در کنکور ضمن توجه به شیوه نامه های بهداشتی در قبل و حین آزمون بلافاصله پس از  پایان ازمون محل را ترک و از تجمع در  حوزه امتحانی خودداری نمایند.

شایان ذکر است در طول برگزاری ازمونها برای همه داوطلبان ماسک و بسته‌های تغدیه و آب آشامیدنی در بسته بندی‌های تک نفره تدارک دیده شده استهمچنین فاصله گذاری صندلی‌ها رعایت شده و برای همه حوزه‌های برگزاری کنکور مایع، دستگاه ضد عفونی کننده و دستگاه تب سنج مهیا شده و حوزها قبل و بعد از برگزاری آزمون، ضد عفونی می‌شوند.

علاوه بر نصب پوستر های آموزشی ، فاصله گذاری اجتماعی در محوطه حوزه‌ها با علامت، برچسب علامت گذاری شده و افرادی تعیین شدند تا داوطلبان حاضر در محوطه را بر رعایت فاصله گذاری راهنمایی کنند.

  

 

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 44904

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید