• 1400/03/27 - 14:51
  • 140
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

سلامت عوامل اجرایی حوزه های انتخاباتی بررسی و اعلام شد

مهندس عزت ا... حیدری ،مدیر حراست مرکز بهداشت استان در گفتگویی با روابط عمومی معاونت بهداشتی گفت: سلامت افراد معرفی شده از سوی فرمانداری بعنوان عوامل اجرایی انتخابات از طریق اپلیکیشن ماسک و همچنین سامانه ثبت بیماریهای مرکز بهداشت توسط کارشناسان حراست مرکز بهداشت مورد بررسی قرار گرفته و لیست افراد مبتلا استخراج و به فرمانداری اعلام گردید.

 

 

مهندس عزت ا... حیدری ،مدیر حراست مرکز بهداشت استان در گفتگویی با روابط عمومی معاونت بهداشتی گفت: سلامت افراد معرفی شده از سوی فرمانداری بعنوان عوامل اجرایی انتخابات از طریق اپلیکیشن ماسک و همچنین سامانه ثبت بیماریهای مرکز بهداشت توسط کارشناسان حراست مرکز بهداشت مورد بررسی قرار گرفته و لیست افراد مبتلا استخراج و به فرمانداری اعلام گردید. وی افزود با توجه به مصوبات هفتادمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در استان درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری انتخابات 1400 و با توجه به دستورعمل مدیریت و مقابله با بیماری، کلیه عوامل اجرایی حوزه های انتخاباتی می بایست قبل از روز انتخابات از نظر سلامت بررسی و افراد مبتلا به بیماری از لیست خارج و افراد سالم جایگزین گردد.

مدیر حراست مرکز بهداشت استان، با اشاره به اهمیت سلامت عوامل اجرایی انتخابات در روز انتخابات نیز گفت کلیه عوامل اجرایی  حاضر در شعب اخذ رای، در روز جمعه  نیز توسط بازرسان مرکز بهداشت سلامت سنجی خواهند شد.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 44558

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید