• 1402/09/13 - 15:18
  • 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

روز جهانی داوطلب بر تمامی داوطلبین و سفیران سلامت مبارک

ضمن تبریک این مناسبت فرخنده خدمت شما داوطلبان و سفیران سلامت، رسالت خود می‌دانم که از عزم و همت والای تان در همکاری با این معاونت در راستای حفظ و ارتقاء سلامت جامعه، قدردانی نموده و توفیق روز افزونتان را در مسیر مردمی سازی نظام سلامت و رشد و بالندگی بیش از پیش این مرز و بوم در ظل عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) از محضر خداوند منان خواستارم.

معاون محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی طی پیامی فرارسیدن 14 آذر ، روز جهانی داوطلب را به کلیه داوطلبین و سفیران سلامت تبریک گفت. 

در این پیام آمده است: 

 

۱۴ آذر ماه (۵ دسامبر) مصادف با روز جهانی داوطلب، زمانی مناسب جهت ارتقای فعالیت های داوطلبانه و مشارکت مردمی در عرصه سلامت است.

داوطلبین و سفیران سلامت از بطن و جنس خود مردم بوده و به خاطر عشق و انسانیت ،رضای الهی و حس مسئولیت پذیری در برابر جامعه بدون هیچگونه پاداش و حقوقی همانند پل ارتباطی میان مسئولان بهداشتی و مردم عمل می کنند و موجب شکوفایی هر چه بیشتر سلامت می شوند.

داوطلبان سلامت به عنوان یک بازوی قوی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی، در انتقال مسایل و رفع مشکلات بهداشتی نقش موثری دارند. آنان افرادی هستند که به خاطر عشق و انسانیت، رضای الهی و حس مسئولیت‌پذیری در برابر جامعه، مانند پل ارتباطی بین مسئولان بهداشتی و مردم عمل می‌کنند و به همین منظور شعار روز جهانی داوطلب با عنوان داوطلبان سلامت تار و پود مردمی سازی نظام سلامت نامگذاری شده است.

درود بی پایان برشما که همواره و در هر شرایطی در کنار مدافعان سلامت، وارد عمل شده‌ و بدون هیچ چشم‌داشتی، برای رضایت خداوند متعال و آسایش هموطنان خود تلاش می کنید؛ همچنان که در دوران سخت و طاقت فرسای اپیدمی کرونا شاهد آن بودیم.  بدون تردید چنین عملی موهبتی است که خداوند بزرگ نصیب هر کسی نخواهد کرد و یارای قدردانی آن را در هیچ دست کریمی جز آستان حضرت حق نمی‌توان یافت.

اینجانب، ضمن تبریک این مناسبت فرخنده خدمت شما داوطلبان و سفیران سلامت،  رسالت خود می‌دانم که  از عزم و همت والای تان در همکاری با این معاونت در راستای حفظ و ارتقاء سلامت جامعه، قدردانی نموده  و توفیق روز افزونتان را در مسیر مردمی سازی نظام سلامت و رشد و بالندگی بیش از پیش این مرز و بوم در ظل عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) از محضر خداوند منان خواستارم.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 59485

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید