• 1400/07/03 - 18:31
  • 208
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در پیامی منتشر شد؛

تبریک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با ارسال پیامی، روز جهانی بهداشت محیط را به فعالان این عرصه تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، در متن پیام دکتر سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم آمده است:
امروزه دستیابی به یک زندگی سالم با امید به زندگی مطلوب تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائه عادلانه خدمات سلامت فراهم می شود.
رسالت مهندسین بهداشت محیط، صیانت از محیط زندگی است و این عزیزان با شناسایی و کنترل عوامل محیطی تاثیر گذار بر سلامت، مسئولیت خطیری را با توجه به گسترش روز افزون و تنوع آلاینده های محیطی در اجرای رسالت خود برعهده دارند.
روز جهانی بهداشت محیط (۲۶ سپتامبر)، یاد آور تلاش های شبانه روزی خدمتگزارن این عرصه در نظام سلامت است که همواره برای توسعه سلامت در جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.
با شیوع ویروس کووید-۱۹ در سراسر جهان و از جمله کشور ایران، مسوولان و کارشناسان بهداشت محیط، همگام با کادر درمان، در بحران کرونا با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر در جهت کنترل این بیماری، خوش درخشیدند .
اینجانب ضمن تبریک روز جهانی بهداشت محیط به تمامی تلاشگران این عرصه، به ویژه مسوولان و کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی قم، از خدمات ارزشمند این عزیزان قدردانی نموده و سلامتی، توفیق و سربلندی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.
انتهای پیام/
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 47369

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید