• 1400/09/14 - 16:48
  • 144
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم؛

بیش از 250 هزار سفیر سلامت خانواده در قم فعالیت می کنند

دکتر سیامک محبی با اشاره به فعالیت سفیران و داوطلبان سلامت در ایام کرونایی گفت: ۷۲ درصد خانوارهای سطح استان قم دارای سفیر سلامت خانواده می باشند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در مراسم بزرگداشت روز جهانی داوطلب که صبح امروز در سالن شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور سفیران و داوطلبان سلامت و جمعی از مسئولان این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: ایثارگری سفیران سلامت در شرایط و بحران‌ کرونا بر هیچ کس پوشیده نیست.
 
وی تصریح کرد: مشارکت در آموزش و اطلاع رسانی علائم و راههای پیشگیری از بیماری در سطح خانوارهای تحت پوشش، توزیع رسانه های آموزشی، حضور در پایگاه‌ها و ایستگاه‌های اطلاع رسانی بر پا شده در اپیدمی کرونا، حضور فعال در غربالگری تلفنی کرونا، همکاری با تیم های حمایتی طرح شهید سلیمانی و همچنین مشارکت در اقناع سازی جامعه در خصوص واکسیناسیون کرونا خدماتی است که سفیران سلامت به مردم از ابتدای شیوع ویروس کرونا ارائه کرده اند.
 
محبی با اشاره به اینکه بیش از 250 هزار سفیر سلامت خانواده در قم فعالیت می کنند، ادامه داد: یک هزار و 573 رابط سلامت محله در قم فعال هستند و همچنین72 درصد خانوارهای سطح استان قم دارای سفیر سلامت خانواده می باشند.
 
وی خاطر نشان کرد: سفیران سلامت در حوزه بهداشت به‌صورت کاملا داوطلبانه در این عرصه حضور دارند و هیچ‌گونه مزایا و امتیازی برای آن‌ها وجود ندارد، اکثر افراد با نیت و تفکر کمک‌رسانی وارد این عرصه شده‌اند و خوشبختانه از تاثیرگذاری بالایی نیز برخوردار هستند.
 
انتهای پیام/
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 48553
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید