• 1400/04/08 - 07:30
  • 162
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
توسط بازرسین معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم صورت گرفت؛

بیش از ۲ هزار بازدید از واحد صنفی و عمومی در هفته گذشته

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در راستای کنترل ویروس کرونا و بر اساس بازدیدهای انجام شده در یک هفته گذشته ۲ هزار و ۲۴۰ بازدید بهداشتی از واحد های صنفی و عمومی در استان قم انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، نرگس جعفری افضل مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در این مدت کوتاه ۲ هزار و ۲۴۰ بازدید بهداشتی از واحدهای صنفی و عمومی در مناطق تحت پوشش انجام شده است گفت: در مجموع این بازدیدها میزان اجرای پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی بیش از 73 درصد و  اصناف 60 درصد دستورالعمل‌های بهداشتی اجرایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا با متخلفان این حوزه به طور جدی برخورد می‌شود تصریح کرد: در این مدت ۲۵  واحد صنفی از جمله تالارهای پذیرایی، آموزشگاه ها و اغذیه فروشی ها به دلیل تخلف بهداشتی تعطیل شده‌اند.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: ۳۷ تیم بازرسی بهداشت محیط در استان قم با هدف پیشگیری از کرونا بر فعالیت واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 44822

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید