• 1400/03/28 - 20:50
  • 92
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
عصر امروز؛

بازدید ناظر کشوری طرح شهید سلیمانی ازروند رعایت پروتکلهای بهداشتی در شعب اخذ رای

ناظر کشوری طرح مدیریت و کنترل محله محورشهید سلیمانی از روند انتخابات و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای استان قم بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکترعلی ابرازه با حضور در تعدادی از شعب اخذ رای در استان قم، از روند اجرای شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این محلها بازدید به عمل آورد.

 در این بازدید که معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم نیز حضور داشت، تمامی جرئیات پروتکلها در انتخابات 1400در شعب اخذ رای مورد بررسی قرار گرفت.

  ابرازه در این بازید ضمن اعلام رضایت از رعایت پروتکلها توسط شهروندان گفت: موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ایجاد محیطی امن و ایمن برای برگزاری انتخابات مورد تاکید وزرات بهداشت است و در این حوزه بازرسان معاونت بهداشت باید نظارت جدی و اهتمام لازم را داشته باشند تا مردم با آرامش کامل در انتخابات شرکت کنند.

 مشاور وزیر بهداشت با اشاره به زحمات دانشگاه علوم پزشکی در ماه های اخیر خاطر نشان کرد: با رعایت حداکثری پروتکلهای بهداشتی در استان قم و تلاشهای شبانه روزی کادر درمان و کادر بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خوشبختانه شاهد شیب ملایم کرونا در استان هستیم طوری که طبق اپلیکیشن ماسک همکنون وضعیت قم به رنگ زرد تغییر کرده است.

به باور وی رعایت پروتکلهای بهداشتی در شعب اخذ رای استان قم از مطلوبت برخوردار است.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 44569
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید