• 1394/12/25 - 10:07
  • 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت از فعالیتهای واحد تغذیه در طرح تحول نظام سلامت

صبح امروز مدیر کل محترم دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت و کارشناس مربوطه جهت نظارت بر فعالیتهای واحد تغذیه مراکز در معاونت بهداشتی قم حضور یافته و ...

در پی انعکاس موفقیت معاونت بهداشتی قم در استقرار نظام جامع مراقبتهای اولیه سلامت و اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت مسئولین وزارتی از بخش های مختلف وزارت بهداشت جهت بازدید، پایش و تایید فعالیتهای انجام شده در مراکز و پایگاههای سلامت و همچنین هیاتهایی از دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور جهت بهره مندی از تجربیات این معاونت به شهر قم سفر می نمایند.

در همین راستا صبح امروز مدیر کل محترم دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت و کارشناس مربوطه جهت نظارت بر فعالیتهای واحد تغذیه مراکز  در معاونت بهداشتی قم حضور یافته و  ضمن گرفتن گزارشی از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت در شهر مقدس قم در جمع مسئولین مرکز بهداشت و  همچنین کارشناسان تغذیه مراکز سلامت جامعه حضور یافتند. در این نشست هریک از کارشناسان تغذیه با ارائه گزارشی از عملکرد خود در حوزه تغذیه تجربیات  خود را عرضه داشتند.

سپس جمعی از مسئولین و کارشناسان مرکز بهداشت به همراه میهمانان از مراکز سلامت جامعه عبداللهی و شهدای 7 تیر بازدید نموده و ضمن گفتگو با مدیر، پزشک ، مراقبین سلامت و حضور در اتاق تغذیه در جریان فعالیتهایی انجام شده در این واحد قرار گرفته و از تجربیات و عملکرد کارشناس مربوطه سوال نمودند. 

باعنایت به اینکه واحد تغذیه در مراکز سلامت جامعه بااجرایی شدن طرح تحول ایجاد گردیده ا ست امید است اجرای کامل و بهینه این طرح در جامعه تحولی عظیم در بحث تغذیه و سلامت همشهریان گرامی ایجاد نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 22941
کلمات کلیدی