• 1400/01/19 - 14:33
  • 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
انجام ۱۵۳۴ تست کرونا و شناسایی ۸۴ مورد جدید بدون علامت

انجام ۱۵۳۴ تست کرونا و شناسایی ۸۴ مورد جدید بدون علامت

این روزها با قرار گرفتن استان قم در وضعیت قرمز کرونایی و افزایش آمار ابتلا، فعالیت مراکز و تیمهای رهگیری دوچندان شده است. در روز گذشته تعداد ۱۵۳۴ مورد تست انجام شده است که تعداد ۹۰۰ مورد آن تست سریع تشخیص کرونا بود که از اطرافیان بدون علامت بیماران گرفته شد و منجر به شناسایی تعداد ۸۴ مورد مثبت گردید.

انجام ۱۵۳۴ تست کرونا و شناسایی ۸۴ مورد جدید بدون علامت
 
این روزها با قرار گرفتن استان قم در وضعیت قرمز کرونایی و افزایش آمار ابتلا، فعالیت مراکز  و تیمهای رهگیری دوچندان شده است. در روز گذشته تعداد ۱۵۳۴ مورد تست انجام شده است که تعداد ۹۰۰ مورد آن تست سریع تشخیص کرونا بود که از اطرافیان بدون علامت بیماران گرفته شد و منجر به شناسایی تعداد ۸۴ مورد مثبت گردید.
در این روز همچنین تعداد ۷۳۴ تست pcr انجام شد که ۶۳۴ مورد آن از بیماران علامت دار مراجعه کننده به مراکز کرونا می باشد.
                
با مراجعه زودهنگام به مراکز منتخب کرونا و تشخیص و درمان سرپایی بیماری نیازی به مراجعه به بیمارستانه نخواهد بود. در صورت مشاهده هرگونه علائم مشکوک به کرونا در اسرع وقت به مراکز متتخب کرونا مراجعه فرمایید.
شایان ذکر است باتوجه به افزایش مراجعات به این مراکز ۳ مرکز امام خمینی، پردیس و بعثت با افزایش ساعات کاری تا ۲۰ شب فعال و اماده ارائه خدمات می باشند و مراکز شهدا، پنبه چی، جندقیان، خوراکیان، فرقانی و امام حسن عسگری از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ فعال خواهند بود.
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 41447

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید