• 1394/12/25 - 09:40
  • 70
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

ارائه گزارش عملکرد معاونت بهداشتی در روزهای پایانی سال در اخرین جلسه هیات رئیسه

معاون بهداشتی ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت موفقیت آنرا نتیجه تلاش ، مشارکت و همدلی کلیه معاونین، همکاران ستادی و محیطی دانسته و تکمیل و تحقق کامل آنرا با اجرای نرم افزار سیب و تکمیل پرونده های الکترونیک خانوارها در استان قم نوید دادند.

ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم در آخرین جلسه هیئت رئیسه دانشگاه در سال 94 که با حضور معاونین ، رؤسا و مدیران مراکز درمانی و مدیران ستادی برگزار شد،طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در امر درمان و بهداشت استان در طول یک سال گفتند: سیاست های کلی طرح تحول نظام سلامت از اردیبهشت ماه سال گذشته توسط رهبر معظم انقلاب شروع و عملیاتی شد.
ایشان در ادامه فرمودند: اگر این موضوع تحول در گذشته به عنوان یک شعار مطرح بود، اما امروزه این موضوع اجرایی شده و دولت تدبیر و امید توانسته آن را اجرایی کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: موضوع تحول در دو حوزه بهداشت و سلامت در قم اجرایی شده و در کنار این دو امر باید در موضوع آموزش پزشکی نیز تحول رخ دهد که البته توسط وزارتخانه درقالب بسته هایی در دستورکار است.
دکتر ایرانی خواه گفتند: امروزه طعم شیرین تحول در موضوع بهداشت و درمان را مردم چشیده اند و در قم نیز نسبت به گذشته اقدامات بسیاری انجام شده که اثرات آن را مردم مشاهده می کنند.
ایشان بیان داشتند، طرح تحول در حوزه بهداشت هم یک حرکت بسیار عظیمی بود که در قم صورت گرفت که در قم138 پایگاه سلامت و 40 مرکز جامع سلامت افتتاح شد.
در ادامه این جلسه هر یک از معاونین دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به تشریح خدمات ارائه شده در معاونت متبوع پرداخته و گزارشی را ازاقدامات یک سال گذشته و همچنین برنامه های سال آینده خود ارائه نمودند.

دکتر آقاحسنی نیز ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت موفقیت آنرا نتیجه تلاش ، مشارکت و همدلی کلیه معاونین، همکاران ستادی و محیطی دانسته و تکمیل و تحقق کامل آنرا با اجرای نرم افزار سیب و تکمیل پرونده های الکترونیک خانوارها در استان قم نوید دادند. 

ایشان ضمن  اشاره به بازدید های مسئولین وزارتی، معاونین بهداشتی از سراسر کشور و همچنین گروه تحقیقاتی ژاپنی از طرح تحول در قم این استان را بعنوان فیلد آموزشی جهت بهره گیری از تجربیات و فعالیتها و همچنین پایلوت کشوری اجرای سیستم ارجاع و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت با استفاده از نرم افزار سیب معرفی نمودند. 

در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاس از برخی از مدیران دانشگاه تجلیل به عمل آمد. 

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 22940
کلمات کلیدی