• 1398/07/22 - 13:58
  • 98
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اجرای طرح دهان و دندان عاری از پوسیدگی ویژه دانش آموزان پایه هفتم در مناطق روستایی استان قم

اجرای طرح دهان و دندان عاری از پوسیدگی ویژه دانش آموزان پایه هفتم در مناطق روستایی استان قم با همکاری آموزش و پرورش آغاز گردید. در این طرح کلیه دانش آموزان پایه هفتم از نظر دهان و دندان مورد معاینه قرار می‌گیرند

 

اجرای طرح دهان و دندان عاری از پوسیدگی ویژه دانش آموزان پایه هفتم در مناطق روستایی استان قم با همکاری آموزش و پرورش آغاز گردید. در این طرح کلیه دانش آموزان پایه هفتم از نظر دهان و دندان مورد معاینه قرار می‌گیرند و خدمات دندانپزشکی مورد نیاز آنها در مراکز سلامت جامعه روستایی انجام می گردد. پس از تکمیل خدمات پیشگیری و درمان هر دانش آموز برای وی  گواهی دهان عاری از پوسیدگی توسط دندانپزشک صادر می گردد تا این گواهی توسط والدین به مدرسه تحویل و در پرونده و بایگانی شود .

برای دانش‌آموزانی که دفترچه بیمه روستایی دارند کلیه خدمات دندانپزشکی رایگان می باشد و برای سایر افرادی که دفترچه بیمه روستایی ندارند ۷۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است و فقط ۳۰ درصد هزینه ها را بایستی پرداخت نمایند.

هدف از اجرای این طرح این است که تمامی دانش آموزان پایه هفتم کلیه خدمات دندانپزشکی را به طور رایگان و یا با تخفیف ویژه دریافت نمایند و دهان آنها عاری از پوسیدگی گردد.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 33958
کلمات کلیدی