نحوه شرکت در مسابقه سفیران سلامت دانش آموزی از طریق اپلیکیشن سفیران سلامتی

با توجه به شيوع بيماري كرونا و توجه نكردن مردم به اين امر كه در خانه ماندن بهتر است، دفتر سلامت و تندرستي وزارت آموزش و پرورش با همكاري دفتر آموزش و ارتقاي سلامت، دفتر سلامت خانواده، جمعيت و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور اقدام به راه اندازي كمپين هر دانش آموز يك سفير سلامت با شعار نه به سفر نه به ديد و بازديد، سالم در خانه بمانيد در اپليكيشن سفيران سلامت نموده است.
با اين اقدام مسابقه اي براي دانش آموزان در اپليكيشن مذكور اجرا مي شود كه با توجه به صحبت هاي جناب آقاي دكتر ضياءالديني مديركل دفتر سلامت و تندرستي با خبرنگار آواي سلامت نحوه شرکت در مسابقه سفیران سلامت دانش آموزی از طریق اپلیکیشن سفیران سلامتی به اين شرح است:
1- ابتدا لینک اپ سفیران سلامت دانش آموزی را از سایت دفتر آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس http://iec.behdasht.gov.ir دریافت و نصب نمایید. اينجا كليك كنيد.
2- از باکس سفیران سلامت دانش آموزی منوی کمپین نه به سفر؛ نه به دید و بازدید حاوی کلیپ کوتاه دانش آموزی، عکس، پیام بهداشتی، نقاشی و........ یکی را انتخاب کنید.
3- متناسب با علاقه و مهارتتان یک یا چند اثر را در بخش خواسته شده وارد نمایید.
4- تاریخ اعلام اسامی سفیران سلامت برگزیده ونحوه دریافت جوایز ولوح تقدیر تا اطلاع ثانوی در اپ مذکور اطلاع رسانی می گردد .




فایل ها