بیانیه  حریم خصوصی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم

 


مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم به آگاهی مراجعین محترم می رسد:

هدف از توافقنامه سطح خدمات، آگاه سازی کاربران در خصوص نوع و نحوه‌ی استفاده از اطلاعاتی است که در هنگام بازدید از این سایت، از شما به عنوان خدمت گیرندگان دریافت می گردد.

در این بیانیه، مخاطب  شامل تمام افرادی هستند که به پورتال معاونت بهداشتی مراجعه کرده و یا از خدمات ارائه شده در پورتال  استفاده می‌نمایند.

 

این سازمان براساس ماده ۷ تصویب نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ شورای عالی اداری مورخ  ۲۸ /۱۲ /۱۳۹۵ خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران پورتال خود دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به منظور ارائه خدمات کفایت می‌کند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قراردادن آن به دیگران خودداری می‌نماید. 

 

برخی از اطلاعات شما در هنگام بازدید از صفحات وب سایت و یا ثبت نظرات، ارتباط با ما، ثبت و پیگیری شکایات  ثبت می‌گردند. اطلاعات جمع‌آوری شده از بازدیدکنندگان، صرفاً برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای سایت مورد استفاده قرار می‌گیرند و هیچ بخشی از اطلاعات شخصی شما را بدون اطلاع و اجازه‌ی قبلی، با فرد یا موسسه‌ی دیگری در میان نخواهیم گذاشت.

 

جهت تبادل امن اطلاعات از پروتکل HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure )استفاده می گردد HTTPS . شامل یک ارتباط بر روی پروتکل انتقال ابرمتن است که توسط امنیت لایه انتقال رمزگذاری می‌شود. مهم‌ترین اهداف استفاده از HTTPS اصالت‌سنجی وبگاه، حفاظت از حریم خصوصی و یکپارچگی داده‌های انتقالی است.

 

همچنین ثبت نشانی IP شما به ما کمک می‌کند تا در تشخیص و رفع مشکلات مربوط به سرویس دهنده و کنترل بهتر آن اقدام کنیم.

 

در آخر خاطر نشان می‌سازد این بیانیه حفظ حریم شخصی درمورد نحوه جمع آوری و استفاده از اطلاعات توسط پورتال هایی که دانشگاه علوم پزشکی قم کنترلی برروی آن ها ندارد، صدق نمی کند. اگر از یک وب سایت که ما به آن اشاره کرده ایم و یا به آن پیوند (لینک) داده ایم، بازدید می کنید، بیانیه حفظ حریم شخصی همان وب سایت را، قبل از ارائه اطلاعات به آن، مطالعه نمایید.

 

.با توجه به امکان تغییر قوانین و یا خط مشی فعالیت سازمان، حق ایجاد تغییر در این بیانیه برای ما محفوظ  است

 

درصورتی که سوال یا نظری درمورد بیانیه حفظ حریم شخصی دانشگاه علوم پزشکی قم دارید، با پست الکترونیکی با ما تماس بگیرید.