• 1402/04/20 - 09:20
  • 80
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید معاون بهداشتی از مراکز خدمات جامع سلامت پردیس و قنوات

دکتر مجید اصغری هدف از این بازدید ها را آشنایی با همکاران، کمبود های حوزه های تحت پوشش، ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی در پرسنل اعلام کرد و مقرر گردید ضمن بررسی مشکلات و الویت بندی آنها در اسرع وقت نسبت به مرتفع نمودن آن اقدام گردد.

بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت پردیس و قنوات توسط معاون بهداشتی

 

 دکتر مجید اصغری سرپرست معاونت بهداشتی به همراه معاونین و رئیس مرکز بهداشت شماره یک شهرستان قم از مراکز خدمات جامع سلامت پردیس و قنوات و پایگاههای تحت پوشش آن بازدید به عمل آوردند.

 در این بازدید معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر و خدا قوت به پرسنل و مراقبین سلامت شاغل در مراکز به رصد و بررسی وضعیت کنونی مراکز پرداخت و از نزدیک از مسائل و مشکلات موجود مطلع شد.

 سپس در ادامه همکاران ضمن اعلام الویت های بهداشتی منطقه تحت پوشش به بیان خواسته های خود پرداختند معاون بهداشتی و معاون اجرایی و مدیر توسعه شبکه معاونت بهداشت به ارائه راهنمایی ها و راهکارهای سازنده پرداختند.

️در پایان دکتر مجید اصغری هدف از این بازدید ها را آشنایی با همکاران، کمبود های حوزه های تحت پوشش، ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی در پرسنل اعلام کرد و مقرر گردید ضمن بررسی مشکلات  و الویت بندی آنها در اسرع وقت نسبت به مرتفع نمودن آن اقدام گردد.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 57873

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید