• 1402/07/03 - 12:22
  • 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

۴ مهرماه روز جهانی بهداشت محیط بر تلاشگران عرصه سلامت محیط مبارک

 

دکتر مجید اصغری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، طی پیامی روز جهانی بهداشت محیط را تبریک گفت.

در  پیام امده است:

یکی از مهمترین مسائلی است که همواره در طول تاریخ ، فکر بشر را بخود مشغول نموده است حفظ تندرستی و رهایی از بیماریهاست که با پیشرفت علم و دانش و شناخت عوامل بیماری زا، انسان آموخت که باید در محیط پاکیزه و سالم زندگی کند. در این میان آنچه بیش از همه در برقراری و حفظ سلامت و امنیت و آسایش خاطر جامعه رخ می نمایاند، پیشرفتهای علم بهداشت محیط و فعالیتهای مجدانه کارشناسان این حوزه است که نقش بسیار حائز اهمیت وبی بدیل آن در ارتقاء سلامت آحاد جامعه ومحیط زیست برجسته و مشهود است و این موضوع در زمان همه گیری کرونا به عینه به اثبات رسید و نقش بارز و ایثارگرانه بازرسان بهداشت محیط در حوزه های مختلف بر همگان به تصویر کشیده شد و در تاریخ خانواده بزرگ بهداشت جاودانه گردید.

۴ مهر ماه، روز جهانی بهداشت محیط، همواره یادآور تلاش های بی دریغ و شبانه روزی خدمتگزاران این عرصه در نظام سلامت است که سختی های فراوان این حرفه را تا پای جان برعهده گرفته و برای توسعه سلامت در جامعه از هیچ کوششی کوتاهی نکرده اند.
این روز فرصتی است برای سپاسگزاری از خدمات انسان های شریفی که مصداق شعار روز جهانی بهداشت در سال جاری با عنوان " آمادگی برای محافظت از سلامت مردم در هر مکان و در هر روز" هستند و با تمام وجود و تلاشی مضاعف در جهت حفظ و ارتقای سلامت جامعه، با حسن دقت و مسئولیت پذیری برخاسته از عمق اعتقادات زلال قلبی برای خدمتی شایسته، شب و روز نمی شناسند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به کلیه همکاران عزیزم در دانشگاه علوم پزشکی قم  بویژه بازرسان بهداشت محیط در معاونت بهداشتی، از زحمات بی شائبه و بیدریغ این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم.
امیدوارم ظل توجهات حضرت حق، ایمه اطهار و شهدای گرانقدر همواره سلامت، موفق، شادکام و سعادتمند باشید.

دکتر مجید اصغری
معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان قم

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 58635

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید