• 1400/06/15 - 10:36
  • 152
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر محمدرضا قدیر؛

۳۴ درصد مردم قم دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: سرعت واکسیناسیون باید ارتقا یابد و به دنبال این هستیم که گروه‌های هدف واکسیناسیون را افزایش دهیم.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد رضا قدیر صبح دوشنبه در گفتگویی با بیان اینکه درصد بالایی از بیمارانی که به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند بدحال هستند، گفت: ۶۰ تا ۸۰ درصد بیمارانی که به اورژانس مراجعه می‌کنند وضعیت مناسبی ندارند و مسئولان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قم، باید به فکر افزایش تخت‌های مراقبت‌های ویژه باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه ۳۴ درصد مردم قم دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، افزود: سرعت واکسیناسیون باید ارتقا یابد و به دنبال این هستیم که گروه‌های هدف واکسیناسیون را افزایش دهیم و انتظار داریم که همشهریان به مراکز واکسیناسیون مراجعه و هر چه سریع‌تر واکسینه شوند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت کرونا در قم هنوز به ثبات نرسیده است و روزانه بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ نفر بستری داریم، ادامه داد: زمانی می‌توانیم بگوییم به قله موج کرونا رسیده‌ایم که حداقل یک هفته ثبات داشته باشیم.

قدیر با بیان اینکه وضعیت تجمع‌ها در قم به هیچ عنوان رضایت بخش نیست، گفت: تجمع‌ها در آرامستان ها، بستنی فروشی‌ها و وجود دارد که موجب ابتلاء همشهریان به بیماری کرونا می‌شود.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 47035

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید