• 1400/12/26 - 08:13
  • 148
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم:

چهار تیم واکسیناسیون کرونا ویژه ایام نیمه شعبان در قم فعال شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: دو ۲ تیم واکسیناسیون کرونا در ابتدای بلوار پیامبر اعظم این استان در قالب یکی از موکب‌ها و همچنین ۲ تیم هم در داخل مسجد مقدس جمکران استقرار پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی  عصر چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا در تالار کرامت استانداری اظهار داشت: با توجه به تامین زنجیره سرما و ثبت الکترونیکی، امکان ایجاد تیم‌های واکسیناسیون به جز چهار مورد ذکر شده امکان پذیر نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم نیز با اشاره به استقرار شش دستگاه اتوبوس آمبولانس در نزدیکی مسجد مقدس جمکران، تزریق واکسن به زائران را درصورت فراهم آوردن شرایط لازم امکان پذیر دانست.

محمد رضا بهرامی افزود:  پزشک و پرستار نیز در قالب این اتوبوس آمبولانس‌ها حضور دارند، اگر یک نفر نیرو برای نقل و انتقال واکسن باشد، این آمادگی را داریم، که از امشب به مدت ۴۸ ساعت، مرکز واکسن در این تعداد اتوبوس آمبولانس فعال شود.

وی  ادامه داد: به ستاد مردمی جشن‌های نیمه شعبان استان، ۱۵۰ بنر را تحویل و هشدارهای ایمنی و توصیه‌های بهداشتی را نیز انجام دادیم.

وی افزود: نیروهای هلال احمر استان تا پایان تعطیلات نوروزی در ورودی‌های مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه (س)مستقر خواهند بود.

بهرامی همچنین گفت: درحال حاضر ۲۵۰ هزار ماسک در اختیار داریم، و با توجه به اینکه ۹۰ درصد مردم با ماسک وارد جمکران می‌شوند، تعدادی که لازم باشد را تامین و در اختیار زائران قرار می‌دهیم‌.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 50312

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید