• 1401/03/22 - 11:46
  • 196
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همایش علمی جوانی جمعیت راهکارها و چالش ها برگزار شد

این همایش به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار که طی آن مباحث مربوط به جوانی جمعیت و اهمیت آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 این همایش صبح امروز با حضور پزشکان، ماماها و مراقبین سلامت حوزه بهداشت در  دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد. در این همایش که اساتیدی از اداره جوانی خانواده وزارت بهداشت حضور داشتند مباحثی از جمله جمعیت، وضعیت موجود، چالش های پیش رو و شاخص های جمعیتی استان قم، قانون حمایت از خانواده و جمعیت با تاکید بر تکالیف وزارت بهداشت، ناباروری و راه های پیشگیری از ناباروری، باروری و طب سنتی، انتظارات برنامه جوانی جمعیت از دیدگاه قانون و وظایف ابلاغی و... مطرح و بحث و تبادل نظر انجام شد.

 
در ابتدای همایش، دکتر محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، ضمن اشاره به بحث سالخوردگی جمعیت و ابلاغ و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کشور و استان قم گفت: باید در بحث خانواده و ترویج فرزند آوری بسیار هوشمندانه عمل کرد که در این مقوله وظیفه کارکنان بهداشت سنگین است. 
 
وی ضمن تقدیر از تمامی مدافعان سلامت حوزه بهداشت در خارج شدن استان از بحران کرونا گفت: همانگونه که سهم بزرگی از حفظ و ارتقائ سلامت همشهریان را در بحث کرونا شما عزیزان در حوزه بهداشت به دوش کشیدید و حتی بسیاری از افراد جامعه هم از فعالیتهای شما خبر ندارند، هم اکنون نیز باید با اهتمام در اجرای بهتر قانون جوانی جمعیت بتوانیم در این صحنه هم سربلند بوده و در ایجاد ایرانی جوان سهیم باشیم.
 در انتهای همایش به دو نفر از کارکنان که دارای بیشترین فرزند بودند کمک هزینه سفر مشهد اهداء گردید. 
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 51720

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید