• 1402/03/03 - 11:25
  • 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بمناسبت هفته جمعیت برگزار شد:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته ملی جمعیت، در روستاهای محمودآباد،حسین آباد، عبدل آباد و صفدر از بخش مرکزی شهرستان جعفرآباد برگزار شد.

 
 
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته ملی جمعیت، در روستاهای محمودآباد،حسین آباد، عبدل آباد و صفدر از بخش مرکزی شهرستان جعفرآباد برگزار شد. 
 
 دکتر ناصر شوشتری، سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جعفرآباد با حضور در همایش پیاده روی خانوادگی که به همت خانه بهداشت روستای محمودآباد و مرکز خدمات جامع سلامت پاچیان، روز پنج شنبه برگزار شد، بیان کرد: جای خرسندیست که به مناسبت هفته ملی جمعیت با حضور پرنشاط مردم در مراسم پیاده روی خانوادگی این هفته تکریم و معرفی می گردد.  
 
وی ضمن قدردانی از عوامل پشتیبانی این برنامه، افزود: توجه به همایش های با موضوع خانواده و نهادینه شدن فرهنگ ورزش همگانی از اهداف برگزاری این همایش پیاده روی است. 
 
دکتر شوشتری با اشاره به فرزندآوری و جوانی جمعیت، تصریح کرد: فرزند آوری و جوانی جمعیت به یک عزم جدی و فرهنگ سازی با مشارکت بخش‌های مختلف نیاز مبرم دارد. 
 
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جعفرآباد گفت: در صورت توجه نکردن به موضوع جوانی جمعیت، شاهد سالخوردگی جمعیت در جامعه در سال‌های آینده خواهیم بود و این مسئله می‌تواند خطرات جدی و جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. 
 
در پایان این همایش ضمن پذیرای، هدایایی به قید قرعه از طرف معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم به شرکت کنندگان اهدا شد. 
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 57438
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید