• 1400/09/14 - 16:42
  • 198
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر محمدرضا قدیر؛

نقش غیر قابل انکار سفیران سلامت در مقابله با کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه یکی از ابزارهای مهم در حوزه پیشگیری، افزایش آگاهی و آموزش است گفت: سفیران و داوطلبان سلامت در ایام کرونایی به خوبی توانستند در کنار کادر بهداشت و درمان در این حوزه فعالیت کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در آیین تجلیل از سفیران و داوطلبین سلامت که به مناسبت روز جهانی داوطلب در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد گفت: بدون شک نقش محوری داوطلبان در کلیه برنامه‌های حوزه سلامت به‌ویژه برنامه تحول سلامت انکارناپذیر است و به‌عنوان بخشی از بدنه فعال جامعه در انتقال اهداف، مفاهیم و پیام‌های نظام سلامت به عموم جامعه است.  
 
وی تصریح کرد: یکی از ابزارهای مهم در حوزه پیشگیری، افزایش آگاهی و آموزش مردم است که سفیران و داوطلبان سلامت در ایام کرونایی به خوبی توانستند در کنار کادر بهداشت و درمان در این حوزه فعالیت کنند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: این دانشگاه نیز از خدمات بی شائبه رابطان سلامت به عنوان یکی از نام آشنا ترین اشکال فعالیت های داوطلبانه، در پیشبرد برنامه های بهداشتی مانند طرح هر خانه یک پایگاه سلامت بهره مند بوده است و همچنین در پاندمی کرونا نیز از توانایی گروه های مختلفی از داوطلبان و سفیران سلامت بهره گرفته است.
 
انتهای پیام/
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 48552

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید