• 1400/09/21 - 14:37
  • 228
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان قم؛

معدوم سازی فرآورده‌های لبنی غیر بهداشتی در استان قم

نرگس جعفری از معدوم‌سازی بیش از 800 کیلوگرم فرآورده لبنی غیر بهداشتی توسط بازرسین معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، نرگس جعفری افضل مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان قم، ظهر امروز در گفت و گویی اظهار کرد: در ادامه تشدید نظارت‌های بهداشتی در بازرسی های به عمل آمده توسط بازرسین این معاونت از صنوف استان قم، مواد غذایی تاریخ گذشته، فاسد و فاقد مشخصات از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شد.

وی ادامه داد: این میزان فرآورده لبنی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف از یک واحد کارگاهی تولید لبنیات در قم کشف و معدوم و به کارگاه متخلف نیز با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و سهل انگاری در بازبینی سردخانه اخطار تعطیلی داده شد.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان قم، رصد و‌ پایش مستمر بر کارگاه‌ها، مراکز تولید مواد غذایی، رستوران‌ها و ... را از وظایف معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم برشمرد و تصریح کرد: این بازرسی‌ها با هدف کنترل مواد غذایی و سلامت جامعه اجرایی می‌شود.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده مواد غذایی تاریخ گذشته، فاقد مهر و تائید بهداشت مراتب را به سامانه تلفنی 190 گزارش دهند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان مرکز بهداشت استان قم پیگیری شود.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 48705

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید