لیست اخبار صفحه :182
خجسته میلاد حضرت فاطمه معصومه و آغاز دهه کرامت مبارک باد

خجسته میلاد حضرت فاطمه معصومه و آغاز دهه کرامت مبارک باد

حضرت فاطمه معصومه (س) در روز اول ذیقعده سال ۱۷۳ هجری، در شهر مدینه چشم به جهان گشود. این بانوی بزرگوار، از همان آغاز، در محیطی پرورش یافت که پدر و مادر و فرزندان، همه به فضایل اخلاقی آراسته بودند. عبادت و زهد، پارسایی و تقوا، راستگویی و بردباری، استقامت در برابر ناملایمات، بخشندگی و پاکدامنی و نیز یاد خدا، از صفات برجسته این خاندان پاک سیرت و نیکو سرشت به شمار می رفت. پدران این خاندان، همه برگزیدگان و پیشوایان هدایت، گوهرهای تابناک امامت و سکان داران کشتی انسانیت بودند.

برای جامعه ای سالم و عاری از اعتیاد یاریگر هم باشیم

برای جامعه ای سالم و عاری از اعتیاد یاریگر هم باشیم

اعتیاد یک بیمارى اجتماعی است که عوارض جسمى و روانى دارد و تا زمانى که به علل گرایش بیمار توجه نشود، درمان جسمى و روانى فقط براى مدتى نتیجه بخش خواهد بود و فرد معتاد دوباره گرفتار مواد اعتیاد آور می گردد. اعتیاد به موادمخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه بشرى محسوب شده و موجب رکود اجتماعى در زمینه هاى مختلف مى گردد.

کووید 19 و مردان
به بهانه هفته بین المللی سلامت مردان

کووید 19 و مردان

هفته بین المللی سلامت مردان از 15 تا 21 ژوئن برگزار می گردد و در سال جاری با توجه به شیوع کووید 19 در دنیا و شدت ابتلا و مرگ و میر بیشتر مردان نسبت به زنان سبب شده است که این موضوع در صدر مسایل مطرح شده در هفته فوق قرار گیرد.

ارائه بیش از 18 هزار خدمت در مراکز 16 ساعته

ارائه بیش از 18 هزار خدمت در مراکز 16 ساعته

مرکز بهداشت قم به منظور خدمات رسانی به همشهریان و جلوگیری از حضور مردم در مراکز درمانی و کاهش بار فعالیت های بیمارستان ها، ۹مرکز خدمات جامع سلامت را برای همشهریان در نظر گرفته که ماه هاست که در حال فعالیت هستند. تاکنون این مراکز توانسته اند ۱۸ هزار و ۶۰۲ خدمت را به همشهریان به صورت ۱۶ ساعت فعالیت در شبانه روز ارائه کنند.