• 1400/07/14 - 11:38
  • 153
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر محمدجواد باقریان؛

روند واکسیناسیون دانش‌آموزی رضایت‌بخش نیست

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با انتقاد از استقبال نه چندان مطلوب از واکسیناسیون دانش آموزی، گفت: روند واکسیناسیون گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در قم وضعیت کندی دارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، در جلسه مدیریت بحران که روزچهارشنبه با حضور استاندار برگزار شد، دکتر محمد جواد باقریان معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه هرگونه عادی انگاری می تواند موجب خیز جدید ویروس کرونا را در بر داشته باشد اظهار کرد: وضعیت آرامستانها، پایانه‌های مسافربری درون شهری و برون شهری، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، مجتمع‌های خرید و پاساژها، آرایشگاه ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، گیم نت‌ها و مطب‌های پزشکی از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی  رضایت بخش نیست.

وی ادامه داد: طی هفته گذشته از حدود ۲ هزار و ۸۰۰ بیمار مشکوک نتیجه آزمایش ۳۷ درصد افراد مراجعه کننده کرونا به مراکز درمانی استان مثبت بوده است.

باقریان با اشاره به وضعیت واکسیناسیون عمومی در قم، گفت: ۹۶۱ هزار تن تعداد افرادی بالای ۱۸ سال است که تاکنون در این گروه سنی ۵۲ درصد دز اول و ۲۷ درصد نیز دز دوم را دریافت کرده‌اند.

به گفته وی، در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز ۱۵۱ هزار نفر مشمول دریافت واکسن هستند که تاکنون حدود ۱۴ درصد از آنها دز اول را دریافت کرده اند.

 باقریان با انتقاد از استقبال نه چندان مطلوب از واکسیناسیون دانش آموزی، ادامه داد: روند واکسیناسیون گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در قم وضعیت کندی دارد.

انتهای پیام/

 

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 47560

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید