• 1403/02/10 - 11:26
  • 8
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

روز معلم بر مربیان و اساتید حوزه سلامت گرامی باد

بدینوسیله به پاس ارج نهادن بر تلاشهای مجدانه شما مربیان و اساتید گرامی و صرف سالها عمر گرانمایه در این راه مقدس ,ضمن عرض تبریک به مناسبت فراسیدن روزمعلم , از حضرت علیم آرزو دارم همواره در کسوت شریف معلمی با کلام نافذ و عزم راسخ در راه تعلیم و تربیت آحاد این مرز و بوم در راه تداوم و توسعه وارتقاء شاخصهای سلامت کشور کوشا و پویا باشید.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی، دکتر مجید اصغری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی طی پیامی روز معلم را به اساتید و مربیان حوزه بهداشت تبریک گفت. در این پیام آمده است: 

 

همه  پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افرادی دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می شوند. از این منظر، آموزش در حوزه سلامت در راستای ارتقاء سلامت جامعه ارزشی دوچندان داشته و  وامدار مربیان و اساتیدی است که با الهام از سنت پیامبر اعظم ( ص )  چراغ تعلیم و تربیت را روشن و فروزان نگاه داشته اند.
بدینوسیله به پاس ارج نهادن بر تلاشهای مجدانه شما  مربیان و اساتید گرامی و صرف سالها عمر گرانمایه در این راه مقدس ,ضمن عرض تبریک به مناسبت فراسیدن  روزمعلم , از حضرت علیم آرزو دارم همواره در کسوت شریف معلمی با کلام نافذ و عزم راسخ در راه تعلیم و تربیت آحاد این مرز و بوم در راه تداوم و توسعه وارتقاء شاخصهای سلامت کشور کوشا و پویا باشید.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 61032

تصاویر