• 1401/05/16 - 09:57
  • 824
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

روز خبرنگار گرامی باد

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداست استان، دکتر سیامک محبی،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم،  به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر نمود. در این پیام آمده است:
 
 
خبرنگاری عشق است، عشق به حقیقت، عشقی که خبرنگاران به تاسی از پیام آوران کربلا و در راس آنها حضرت زینب کبری (س) در راه  بیان حقایق و بیدار کردن خلایق، همه محرومیت ها و دشواری ها را به جان  خریدند، بگونه ای که پس از گذشت نزدیک به ۱۴۰۰ سال از زمان واقعه، هنوز گویا در دهه اول محرم در کنار امام و به حمایت ایشان برخاسته‌اند.
خبرنگاری عشق است، عشق به همنوعان؛ عشقی که باعث شد از همان روز‌های ابتدایی شیوع بیماری کرونا، همسو با مدافعان سلامت در اطلاع رسانی گسترده،  آگاه سازی و ارتقاء سواد سلامت جامعه، نقش ماندگاری ایفا نموده و همچنان همراهی خود را حفظ بنمایند.
 
اینجانب ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام، محمود صارمی و تمامی خبرنگاران ازاده ای که برای تحقق اهداف بلند خویش، از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند؛ دستان گرم تان را به رسم ادب و احترام می فشارم و برای همه شما عزیزان عرصه رسانه و خبر، سلامتی و توفیق روز افزون آرزو می کنم.
دکتر سیامک محبی
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز بهداشت استان قم
 
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 52684

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید