از ابتدای اسفند 94 تا ششم فروردین 95
ثبت 4434 تماس مردمی با سامانه 190 وزارت بهداشت
سامانه کشوری شکایات مردمی (1490 و یا 190) از ابتدای اسفند٩٤ تا ششم فروردین ماه سالجاری 4434 تماس مردمی را دریافت کرده که بیش از 90 درصد شکایات رسیدگی شده و حدود 10 درصد نیز در دست اقدام است.
سامانه کشوری شکایات مردمی (1490 و یا 190) از ابتدای اسفند٩٤ تا ششم فروردین ماه سالجاری 4434 تماس مردمی را دریافت کرده که بیش از 90 درصد شکایات رسیدگی شده و حدود 10 درصد نیز در دست اقدام است.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت صنوفی که بیشترین شکایات مردمی را به خود اختصاص داده اند شامل مراکز فروش اغذیه و ساندویچی، بقالی و سوپر مارکت، رستورانها، نانوایی ها، آشپزخانه ها و فروشگاه گوشت قرمز و سفید بوده اند.
همچنین مراکز و اماکن تحت پوشش و در محدوده دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، اصفهان، مشهد، ایران، شیراز، تهران، یزد، البرز، قم و کردستان بیشترین مورد شکایت مردم را به خود اختصاص داده است.
سامانه 1490 و 190 به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایت های مردمی از وضعیت نامناسب بهداشتی مراکز و اماکن مختلف می باشد.