• 1401/03/25 - 14:36
  • 195
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در اولین جلسه شورای بهداشت شهرستان با حضور فرماندار جدید قم مصوب گردید:

تکمیل واکسیناسیون کودکان بدو ورود به دبستان شرط ثبت نام دانش آموزان

با توجه به اهمیت ایمن سازی کودکان در برابر بیماریها، با هماهنگی دو دستگاه آموزش و پرورش و مرکز بهداشت، دانش آموزانی مجوز ثبت نام دارند که طبق کارت واکسیناسیون، کلیه واکسن های خود را دریافت نموده باشند.

 
در اولین جلسه شورای بهداشت شهرستان با حضور دکتر ذاکریان بعنوان فرماندار قم ، ضمن تاکید بر اهمیت تکمیل واکسیناسیون کودکان بدو ورود به دبستان مصوب گردید ثبت نام کلیه نوآموزان جهت ورود به دبستان منوط به ارائه کارت تکمیل شده واکسن دانش آموز باشد. در این جلسه تاکید گردید با توجه به اهمیت ایمن سازی کودکان در برابر بیماریها، با هماهنگی دو دستگاه آموزش و پرورش و مرکز بهداشت، دانش آموزانی مجوز ثبت نام دارند که طبق کارت واکسیناسیون، کلیه واکسن های خود را دریافت نموده باشند. 
از مباحث دیگر این جلسه، می توان به ساماندهی بازار روزها، پیگیری و نظارت مستمر بازرسان مرکز بهداشت و دستگاههای مرتبط بر فعالیت و عدم عرضه محصولات غیربهداشتی در بازار روزها، و نیز تامین آب شرب سالم بخشها و روستاهای تابعه استان قم اشاره نمود.
دکتر ذاکریان با اشاره به اهمیت استان قم از نظر جغرافیایی و استراتژیکی، فلسفه تشکیل جلسات شورای بهداشت شهرستان را رسیدگی و حل مشکلات سلامتی همشهریان گرامی دانستند و خواستار جدیت و اهتمام تمامی اعضا در برگزاری مستمر و منظم جلسات شورا و پیگیری و اجرای مصوبات آن جهت حل مشکلات بهداشتی شهرستان شدند. 
شایان ذکر است، اعضای شورای بهداشت شهرستان شامل: فرمانداری، مرکز بهداشت شهرستان، بخشداری‌ها و نمایندگان دستگاههای دولتی مرتبط با حوزه سلامت در شهرستان قم می باشد که ماهیانه برگزار می گردد.
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 51788

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید