• 1400/10/08 - 07:29
  • 148
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر محمدرضا قدیر؛

تعطیلی درمانگاه شهر جعفرآباد ارتباطی با دانشگاه علوم پزشکی قم ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص تعطیلی درمانگاه کریمه اهل بیت شهرستان جعفرآباد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: تعطیلی درمانگاه کریمه اهل شهر جعفرآباد هیچ گونه ارتباطی با دانشگاه علوم پزشکی ندارد.

وی افزود: به دنبال شهرستان شدن جعفرآباد، علی رغم اینکه هیچ بودجه ای اختصاص داده نشده بود با هزینه بالغ بر دو میلیارد تومان، مرکز خدمات جامع سلامت این شهر را  از ابتدای آبان ماه شبانه روزی کردیم .

قدیر تصریح کرد: در این مرکز با اختصاص یک پزشک، دو پرستار و بخش های خدماتی مانند تزریقات و داروخانه  بصورت شبانه روزی به وظیفه خود در جهت حفظ سلامت مردم عمل کرده ایم.

وی در خصوص تعطیلی درمانگاه کریمه اهل بیت گفت: دانشگاه علوم پزشکی هیچ گونه ارتباطی با این درمانگاه ندارد و خدماتی که در گذشته در این مکان ارایه می گردید در مرکز شبانه روزی خدمات جامع سلامت این شهرستان ارائه خواهد شد، بنابراین ما پیگیری خودمان را تاکنون انجام داده ایم که 24 ساعته کردن ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مرکز خدمات جامع سلامت این شهرستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: استانداری باید از سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت پیگیری لازم را انجام دهد .

انتهای پیام/

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 49002

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید