• 1400/11/16 - 07:04
  • 97
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سیامک محبی؛

تعداد بیماران کرونایی تا هفته آینده ۴ برابر می شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم:بیماری کرونا در حال حاضر ۲.۵ برابر شده و پیش بینی ما این است که تا هفته آینده ۴ برابر شود و این یعنی باید هر روز تخت بیمارستانی اضافه کنیم.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد کرونا ویروس با انتقاد از عادی انگاری های صورت گرفته گفت: متاسفانه فضای شهر و استان، اصلا فضای قرمز کرونایی نیست و با موضوع ویروس کرونا به صورت کاملا طبیعی برخورد می‌شود.

وی افزود: تمامی برنامه ها دایر و تجمعات در حال شکل گیری است که این اتفاق خوبی نبوده و ما را دچار مشکلات بسیاری خواهد کرد.

دکتر محبی تصریح کرد: شش هفته متوالی است که تذکر میدهم اما باز هم توجه نمی‌شود و متاسفانه برخی مسولان نیز همراهی و همکاری لازم را ندارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: باید برخی محدودیت بنا بر موقعیت قم اعمال شود و اگر این کارها صورت نگیرد، باید شاهد یک پیک کرونایی خطرناک باشیم.

وی افزود: بیماری کرونا در حال حاضر ۲.۵ برابر شده و پیش بینی ما این است که تا هفته آینده ۴ برابر شود و این یعنی باید هر روز تخت بیمارستانی اضافه کنیم.

انتهای پیام/

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 49677

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید