• 1400/07/17 - 13:11
  • 194
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم اعلام کرد:

انجام تست pcr دو بار در هفته برای دانش آموزانی که واکسن نزنند

دکتر باقر محمودی با بیان اینکه در صورت بازگشایی مدارس به صورت حضوری، انجام تست pcr به صورت دو بار در هفته برای دانش آموزانی که واکسن دریافت نکرده اند، الزامی است گفت: تاکنون فقط 22 درصد از دانش آموزان استان جهت تزریق واکسن کرونا اقدام کرده اند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر باقر محمودی با اشاره به مواهب و غیرقابل جایگزین بودن آموزش حضوری دانش آموزان و همچنین قطع زنجیره کرونا، بر تسریع در روند واکسیناسیون دانش آموزان  ۱۲ تا ۱۸ سال در استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه طرح تسریع روند واکسیناسیون دانش آموزان از 15 مهرماه در قم همزمان با سراسر کشور آغاز شده است، افزود: تاکنون حدود 22درصد دانش آموزان بالای 12 سال یا به عبارتی بیش از 27 هزار نفر از این جامعه هدف در استان قم دوز اول واکسن سینوفارم را دریافت کرده اند.

محمودی با تأکید بر ضرورت ثبت نام دانش آموزان در سایت واکسیناسیون اظهار کرد: دانش آموزان با والدین خود می توانند به یکی از 18 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان قم مراجعه و واکسن کرونا دریافت کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم خاطر نشان کرد: در صورت بازگشایی مدارس به صورت حضوری، انجام تست pcr به صورت دو بار در هفته در بخش خصوصی که مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی قم می باشد، برای دانش آموزانی که واکسن دریافت نکرده اند، الزامی است.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 47598

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید