• 1395/03/25 - 22:31
  • 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست تخصصی - تعاملی معاونت بهداشتی با مسئولین معاونت اجتماعی ناجا

نشست تخصصی - تعاملی مسئولین و کارشناسان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با معاونت بهداشتی و مسئولین مرکز بهداشت،صبح امروز همزمان با هشتمین روز از ماه مبارک رمضان با هدف بحث وتبادل نظر در خصوص راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش دانش انتظامی مردم در ساختمان معاونت بهداشتی برگزار گردید

 

نشست تخصصی - تعاملی مسئولین و کارشناسان معاونت اجتماعی  فرماندهی انتظامی استان قم  با معاونت  بهداشتی و مسئولین مرکز بهداشت،صبح امروز همزمان با هشتمین روز از ماه مبارک رمضان با هدف بحث وتبادل نظر در خصوص راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش دانش انتظامی مردم در ساختمان معاونت بهداشتی برگزار گردید. با عنایت به یکسان بودن هدف دو معاونت در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی و نیز با توجه به گستردگی و دسترسی عموم جامعه به مراکز و پایگاههای سلامت در سطح شهر، مسئولین نیروی انتظامی خواستار اجرای برنامه های مشارکتی و آموزش های عمومی  با بهره گیری از ظرفیت مراکز سلامت جامعه  و  کارشناسان سلامت روان مستقر درمراکز با همکاری کارشناسان نیروی انتظامی شدند. 

در این جلسه همچنین  مقرر گردید در جهت آشنایی و تعامل  هر چه بیشتر کارشناسان سلامت روان و مدیران مراکز سلامت جامعه با همکاران معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جهت تبادل نظر و ارائه راهکارهای مناسب  در راستای اهداف مشترک  دو حوزه  اقدام به برگزاری جلسات آموزشی مشترک گردد. 

از موضوعات دیگری که از سوی جانشین محترم معاون اجتماعی نیروی انتظامی قم در این جلسه مطرح شد می توان به موضوع  درگیری و نزاع و کنترل خشم بخصوص در جوانان اشاره نمود. جناب سرهنگ بادینلو این موضوع را بعنوان یکی از اولویت های ناجا برشمرده و خواستار برگزاری اتاق فکر مشترک با رویکرد آموزشی و پیشکیری از آسیبهای اجتماعی شدند. 

در ادامه ی این نشست معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز  با اشاره به استقرار 41 کارشناس سلامت روان در مراکز سلامت جامعه، همزمان  با استقرار طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت  و انجام  فعالیتهای آموزشی  در حوزه سلامت روان و آسیب های اجتماعی و استقبال از موضوعات مطرح شده آمادگی خود را در همکاری های بین بخشی در قالب تفاهم نامه ی مشترک با استفاده از ظرفیت های مناسب در هر دو حوزه  و ایجاد یک بستر مناسب جهت ادامه فعالیتهای گسترده ی آموزشی مشترک بین دو حوزه اعلام نمودند.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 24138
کلمات کلیدی