• 1400/08/08 - 17:09
  • 212
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور جمعی از مسئولان استان قم؛

مرکز تجمیعی واکسیناسیون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) راه اندازی شد

همزمان با سالروز ورود پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر قم، مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ در حرم مطهر کریمه اهل بیت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در آیین افتتاح مرکز تجمیعی حرم مطهر که عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، با اشاره به روند واکسیناسیون در استان قم افزود: از ابتدای شروع واکسیناسیون در استان قم 18 مرکز تجمیعی دایر شد و از امروز 42 مرکز خدمات جامع سلامت نیز به این ظرفیت اضافه شده است.
 
وی همچنین از استقرار دو اتوبوس آمبولانس در مراکز پر تردد استان جهت سهولت و دسترسی آسان همشهریان برای تزریق واکسن خبر داد و تصریح کرد: از عموم مردم استان دعوت می کنیم در سریع ترین زمان ممکن  و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای دریافت واکسن کرونا اقدام نمایند.
 
محبی ادامه داد: تا کنون همکاری مناسبی در میان دستگاه های مختلف امنیتی و اجرایی و فرهنگی استان برای مقابله با کرونا وجود داشته و اقدامات پیشگیرانه موثری در جهت کاهش میزان ابتلا انجام گرفته است.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: همزمان با سالروز ورود پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه (س) به قم مرکز واکسیناسیون حرم مطهر واقع در صحن امام رضا(ع) با دو لاین فعال همه روزه در دو شیفت کاری صبح و عصر پذیرای زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت خواهد بود.
انتهای پیام/
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 47964

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید