• 1400/08/25 - 07:05
  • 138
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

شهروندان قمی برای تکمیل واکسیناسیون کرونا مشارکت کنند

دانشگاه علوم پزشکی قم با صدور پیامی از مردم استان برای مشارکت فعال در کامل کردن سریع‌تر واکسیناسیون کرونا دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، در این پیام آمده است: تمام ارکان کشور در دو  سال گذشته تحت تاثیر بحران شیوع ویروس کرونا، آسیب‌ قابل توجهی را متحمل شد و در این ایام بسیار سخت، جامعه سلامت استان در کنار شما عزیزان در بحرانی‌ترین شب‌ها و روزها که یادآور رشادت‌های دوران دفاع مقدس می‌باشد، توانست با تمام توان در راستای کسب رضایت پروردگار و خدمات‌رسانی به مردم گام بردارد.

در این پیام افزوده شده است: در این راه، پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان لحظه‌ای برای سلامت جامعه درنگ نکرده و تا پای جان در راه خدمت به خلق قدم نهادند که نتیجه آن شهادت جمعی از کادر حوزه  سلامت استان قم بود.

این پیام ادامه یافته است: مردم ولایتمدار و انقلابی قم در تمامی صحنه‌های نهضت امام خمینی(ره) از پیشگامان و تاثیرگذاران تمامی عرصه‌ها بودند و هم‌اکنون که در گام دوم انقلاب هستیم، علم پزشکی در ایران با رشد و تعالی خود توانسته، نه‌تنها در ایران اسلامی بلکه در منطقه و جهان جایگاه شایسته‌ای به دست آورد.

در این پیام تصریح شده است: اینک که وظیفه کاهش اثرات این بیماری مهلک کرونا بر عهده این دلیرمردان و شیرزنان سپرده شده، شایسته است که دلسوزی‌هایشان از سر صدق پنداشته شود و به نظرات غیرعلمی افراد غیرمتخصص توجه ای مبذول نشود.

این پیام حاکی است: هم‌اکنون تنها راه برون‌رفت از این شرایط خاص، واکسیناسیون کامل و حداکثری است تا دیگر شاهد موج‌های بزرگ و همه‌گیری بیماری و از دست رفتن عزیزانمان و تعطیلی‌ها نباشم زیرا امروز بیش از هر زمان دیگری کشور به فعال بودن چرخه اقتصاد و آموزش نیاز دارد.

در پایان این پیام دانشگاه علوم پزشکی قم از مردمی که همواره در صحنه‌های تلاش و ایثارگری برای تداوم عزت این انقلاب، در صف مقدم حضور داشته و دارند، دعوت کرده: همچون گذشته با تاسی از گفتار و عمل مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و نیز اطبا و مراجع علمی با انجام مسوولیت فردی و اجتماعی خود  در کامل کردن واکسیناسیون ضمن کمک به سربلندی میهن اسلامی یاری‏گر کادر بهداشت و درمان در این مبارزه باشند.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 48219

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید