• 1395/05/10 - 12:33
  • 74
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دیدار مسئولین و پرسنل معاونت بهداشتی با خانواده محترم شهید تقی خسروبیگی ، پدرهمکار گرامی جناب آقای دکتر خسروبیگی

صبح امروز جمعی از مسئولین و پرسنل معاونت بهداشتی با خانواده محترم شهید تازه تفحص شده، سروان خسروبیگی، پدر همکار گرامی دکتر محمدرضا خسروبیگی دیدار نموده و بازگشت پیکر مطهر این سرباز فداکار میهن اسلامی را خدمت خانواده ایشان تسلیت و تهنیت عرض نمودند

 

صبح امروز جمعی از مسئولین و پرسنل معاونت بهداشتی با خانواده محترم شهید تازه تفحص شده، سروان خسروبیگی، پدر همکار گرامی دکتر محمدرضا خسروبیگی دیدار نموده و بازگشت پیکر مطهر این سرباز فداکار میهن اسلامی  را خدمت خانواده ایشان تسلیت و تهنیت عرض نمودند. در این بازدید فرزند ارشد ایشان که ازهمکاران سابق  معاونت بهداشتی می باشند در خصوص نحوه شهادت ایشان  در سال های اول جنگ در ارتفاعات «بازی دراز» و خاطرات ایشان توضیحاتی ارائه نمودند. دکتر آقاحسنی معاون بهداشتی نیز ضمن تسلیت و تهنیت شهادت ایشان از درگاه خداوند متعال برای خانواده معزز این شهید آرزوی سلامتی و سرافرازی نمودند.

لازم به ذکر است شهید سروان تقی خسروبیگی سال 1360 در جبهه های غرب توسط بعثی های رژیم عراق به شهادت رسید که پس از 36 سال پیکر مطهر ایشان تفحص و همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) با حضور خیل عظیم مردم در شهر مقدس قم تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 24506
کلمات کلیدی