• 1400/04/12 - 09:52
  • 186
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مهدی فراهانی:

بیش از 4 هزار ساعت همکاری اورژانس ١١۵ قم در مراکز واکسیناسیون

معاون فنی عملیات اورژانس 115 قم از حضور تکنسین های اورژانس در مراکز تجمعی واکسیناسیون و همراهی با معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم در این طرح ملی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی معاون فنی عملیات اورژانس 115 استان قم با اعلام این خبر گفت: خدمت رسانی به بیماران در سریعترین زمان ممکن یکی از مهم ترین دغدغه های حوزه خدمات پیش بیمارستانی است در همین راستا در کنار ماموریتهای روزانه و رسالت های کاری با استقرار آمبولانس در مراکز واکسیناسیون سعی داریم خدمت بیشتری به همشهریان ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه تکنسین های اورژانس ۱۱۵ با هماهنگی کامل در مراکز واکسیناسیون استان قم حضور دارند افزود: خوشبختانه تا کنون مورد حادی در خصوص افراد واکسینه شده در محل واکسیناسیون مشاهده نشده است.

فراهانی تصریح کرد: از ابتدای این طرح 537 مورد استقرار آمبولانس با میانگین 4 ساعت در روز در مراکز تجمعی واکسیناسیون در حال خدمت رسانی هستند که جمعا 2 هزار و 148 ساعت حضور و به عبارتی باتوجه به حضور ۲ نفر نیروی کارشناس اورژانس در هر امبولانس به میزان 4هزار و 296ساعت تیم های ثابت و سیار اورژانس 115 استان قم این طرح ملی را در کنار نیروهای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم همراهی کرده اند.

به باور وی این تعداد استقرار امبولانس اورژانس ۱۱۵ در مراکز تجمیعی واکسیناسیون درنوع خود از حیث تعداد روزانه واستمرار در نوع خود کم نظیر و یا حتی بی سابقه است.

انتهای پیام/

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 44930

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید