• 1400/09/13 - 18:07
  • 269
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت روز جهانی داوطلب

دکتر سیامک محبی با صدور پیامی روز جهانی داوطلب را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، در متن پیام دکتر سیامک محبی آمده است:
 
فرا رسیدن ۱۴ آذر(۵ دسامبر) روز جهانی داوطلب فرصت مغتنمی است برای پاسداشت فرهنگ داوطلبی و نیکوکاری و قدردانی از تمامی افراد، گروه‌ها و نهادهایی که برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در همه زمینه‌ها و به ویژه در امر ارتقای سلامت نقش آفرینی می­‌کنند.
 
 از سویی دیگر این روز فرصتی است تا با مشارکت جامعه، فعالیت‌های داوطلبانه را توسعه داده و دولتمردان را تشویق کنیم که از تلاش‌های مسئولین به خصوص در راستای دستیابی به ارتقای سطح سلامت به عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های توسعه حمایت کنند.
 
بدون تردید ارتقای سطح سلامت بدون مشارکت تک تک افراد جامعه حاصل نمی‌شود و از دولت‌ها انتظار می‌رود که به شیوه‌های مختلف زمینه سهیم شدن مردم در فرایند ارتقای سلامت را در عرصه‌های گوناگون به ویژه ارایه خدمات بهداشتی فراهم کنند. چنانچه در پاندمی کرونا نیز از توانایی و تلاش‌های ارزنده گروه‌های مختلفی از داوطلبان سلامت از جمله گروه‌­های جهادی بهره گرفته شده است.
 
بار دیگر ضمن تبریک و گرامیداشت این روز، از تمامی نیروهای داوطلب که برای حمایت از همنوعان تلاش می‌کنند و خدمات شایانی را در این زمینه داشته‌اند، صمیمانه قدردانی کرده و امید دارم که به طور روز افزون شاهد افزایش مشارکت‌های مردمی در تحقق برنامه‌های توسعه محور کشور باشیم.
 
انتهای پیام/
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها و رویدادها
  • کد خبر : 48523

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید