• 1400/08/15 - 09:47
  • 274
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
طی فراخوانی اعلام شد؛

اعطای مجوز مدیریت اجرایی پسماندهای پزشکی ویژه استان قم به صورت محدود

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم با صدور فراخوانی از شرکت ها و موسسات واجد شرایط فعال در زمینه پسماندهای پزشکی دعوت به همکاری کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، در متن این فراخوان آمده است:

به اطلاع می رساند معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم بمنظور جلب مشارکت بخش خصوصی و ارتقاء کیفیت، قصد دارد بر اساس ضوابط و مقررات پسماندهای پزشکی و وابسته، مدیریت اجرایی پسماندهای پزشکی ویژه دانشگاه علوم پزشکی قم را به بخش خصوصی واگذار نماید.

لذا شرکت هایی که دارای شـرایط مشـروحه ذیل می باشند حداکثر ظرف مدت ( 15روز) از شنبه 15 آبان ماه سال جاری مدارک خود را به معاونت بهداشتی دانشـگاه علوم پزشکی قم به آدرس، قم، خیابان چمران شمالی، ساختمان مرکز بهداشت استان قم گروه سلامت محیط و کار جهت بررسـی تحویل نماینـد.

دریافت مـدارک به منزله پـذیرش نمی باشد، لذا در پایان بعد از بررسی های نهایی توسط کارشناسان به انتخاب کمیته مربوطه در معاونت بهـداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم به سه شـرکت واجد شـرایط مجوز داده خواهـد شـد.

شرایط متقاضیان دریافت مجوز

1- شرکت/موسسه باید به ثبت رسیده باشد. (طبق مقررات جاری کشور)

2- در موضوع فعالیتهای شرکت/موسسه باید “انجام مدیریت اجرایی پسماندها” قید شده باشد.

3- دارای یک نفر ناظر فنی جهت انجام مدیریت اجرایی پسماندها با ویژگی های (تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به اسلام و یا یکی دیگر از ادیان رسمی کشور، دارا بودن حسن شهرت، عدم اعتیاد به مواد مخدر، نداشتن سو ءپیشینه کیفری، داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان، دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی در رشته بهداشت محیط و حداقل دو سال سابقه کار مرتبط( با تایید معاونت بهداشتی دانشگاه مربوطه).

4-اخذ گواهینامه دوره ویژه آموزشی مدیریت اجرایی پسماند از آموزشگاههای اصناف.

انتهای پیام/

 

  • گروه خبری : اطلاعیه ها و رویدادها
  • کد خبر : 48045

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید