• 1398/01/15 - 11:53
  • 77
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

236 مورد بازدید از بیمارستانها و مراکز فعال در طول ایام نوروز

از آغاز طرح سلامت نوروزی ویژه پرسنل پیشگیری و مبارزه با بیماریها تعداد 236 مورد بازدید و نظارت بر فعالیت بیمارستانها و مراکز درمانی فعال صورت پذیرفته است. این فعالیت در راستای نظام مراقبت سندرمیک و به منظور شناسایی افراد در معرض خطر و پیگیری افراد در معرض تماس در کلیه مراکز درمانی دولتی ، خصوصی و خیریه انجام می شود.

236 مورد بازدید از بیمارستانها و مراکز فعال در طول ایام نوروز

از آغاز طرح سلامت نوروزی ویژه پرسنل پیشگیری و مبارزه با بیماریها تعداد 236 مورد بازدید و نظارت بر فعالیت بیمارستانها و مراکز درمانی فعال صورت پذیرفته است. این فعالیت در راستای نظام مراقبت سندرمیک و به منظور شناسایی افراد در معرض خطر و پیگیری افراد در معرض تماس در کلیه مراکز درمانی دولتی ، خصوصی و خیریه انجام می شود. در این پیگیری ها کلیه اقدامات لازم در خصوص بیماریابی، نمونه گیری و ارسال آن به مراکز تشخیصی مربوطه و پیگیری اطرافیان و افراد در معرض تماس جهت جلوگیری از اشاعه بیماری و گزارش دهی به سطوح بالاتر بعمل می آید.

در روز گذشته همچنین تعداد 28 مورد موارد حیوان گزیدگی، واکسیناسیون هاری و پیگیری های مربوط به این بیماری صورت گرفته که در مجموع 324 فعالیت در طول ایام نوروز در زمینه هاری انجام گرفته است.

شایان ذکر است تعداد نمونه برداری هایپوتیروئیدی نوزادی 1132 مورد و واکسیناسیون بدو تولد نیز 990 مورد بوده است. 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 32085
کلمات کلیدی