• 1402/02/15 - 00:41
  • 155
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روز ماما مبارک

پیام معاون بهداشتی قم به مناسبت روز ماما

 
پیام دکتر سیامک محبی معاون بهداشتی قم به مناسبت روز ماما
در این پیام آمده است: 
 
جامعه مامایی به عنوان یکی از اعضای بدنه بزرگ جامعه پزشکی کشور، به واسطه مهارت، دانش، ایثار، اخلاص و خدمات ارزنده خویش ، همواره نوید بخش حیات، نشاط، سلامت و جوانی جمعیت  برای خانواده های ایرانی بوده است و بی تردید نشأت گرقته از حس مادرانه و مسئولیت پذیری کلیه همکاران عزیزی است که در حوزه سلامت مادر و نوزاد عالیت می نمایند. 
امسال در حالی به استقبال سالروز جهانی ماما در سال 1402 می رویم که همه روزه  شاهد خدمات صادقانه و ارزشمند این عزیزان در تمام سطوح محیطی و ستادی  بویژه ارائه خدمات مرتبط با اجرای مفاد قانونی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تشویق به فرزندآوری و نیز سلامت زنان، مادران، نوزادان و خانواده و پیگیری مادران نیازمند مراقبت های ویژه بوده ایم که جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.
 بدون تردید توجه به سخت‌کوشی توام با مسولیت‌شناسی این عزیزان، الگویی برای همه کسانی است که به خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم می‌اندیشند و آن را لازمه تحصیل رضایت خدا می‌دانند. سعادت همه ما در کسب رضای الهی است؛ این سعادت را همراه با سلامتی، شادکامی و موفقیت روزافزون برای همه همکاران  عزیزم در سطح دانشگاه علوم پزشکی قم و خاصه همکاران حوزه بهداشت از درگاه ایزد منان خواستارم.
دکتر سیامک محبی
معاون بهداشتی و رئیس مر کز بهداشت استان

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 57202
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید