• 1401/02/07 - 13:05
  • 163
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون بهداشتی به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، طی پیامی فرارسیدن هشتم اردیبهشت ماه، روز جهانی بهداشت حرفه ای را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

8 اردیبهشت ماه، روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای گرامی باد
 
شعار سال 2022 : 
"برای تحقق فرهنگ مثبت ایمنی و بهداشت حرفه ای بیایید با همدیگر کار کنیم"
 
 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، طی پیامی فرارسیدن  هشتم اردیبهشت ماه، روز جهانی بهداشت حرفه ای را تبریک گفت. در این پیام آمده است: 
 
 فرهنگ قوی ایمنی و بهداشت حرفه ای، فرهنگی است که در آن حق داشتن یک محیط کار ایمن و سالم توسط مدیریت و کارگران ارزش گذاری و ترویج می شود و فقط از طریق مشارکت هدفمند ذینفعان در بهبود مستمر سیستم ایمنی و بهداشت حرفه ای در محیط کار امکان پذیر است. 
در یک محل کار دارای فرهنگ مثبت ایمنی و بهداشت حرفه ای، کارگران به سهولت در مورد احتمال خطر و ایمنی و بهداشت حرفه ای نگرانی های خود را ابراز می دارند و مدیریت در همکاری با آنان، برای یافتن راه حل های مناسب، موثر و پایدار فعال است. این امر مستلزم ارتباط و گفتگوی باز است که بر پایه اعتماد و احترام متقابل بنا می شود. 
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هشتم اردیبهشت ماه، روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای، امیدوارم در سایه عنایت ایزد منان و زحمات شما کارشناسان صدیق بهداشت حرفه ای با هماهنگی و همکاری کلیه سازمانها، ادارات، نهادها، کارفرمایان و کارگران، در جای جای استان بتوانیم گام مهمی در تامین سلامت شغلی نیروی انسانی و کنترل بیماری کرونا در واحد های شغلی برداریم.
 
دکتر سیامک محبی
معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان قم
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 50988

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید