• 1401/07/12 - 12:57
  • 126
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مرکز مالاریای استان قم به مرکز امام رضا(ع) منتقل شد

در جهت تسهیل در دسترسی عمومی و رفاه حال همشهریان گرامی، مرکز مالاریای استان به مرکز خدمات جامع سلامت امام رضا واقع در خیابان امامزاده ابراهیم نبش کوچه 29 منتقل شد. این مرکز شامل آزمایشگاه مالاریا، کارشناس و پزشک درمان کننده مالاریا می باشد که در صورت مراجعه افراد با علائم تب و لرز با سابقه سفر به کشورهای مالاریا خیز جهان اقدامات لازم صورت می پذیرد و در صورت نیاز به بیمارستان عفونی استان ارجاع می شوند

 
دکتر سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به تغییر مکان مرکز مالاریا گفت: در جهت تسهیل در دسترسی عمومی و رفاه حال همشهریان گرامی، مرکز مالاریای استان به مرکز خدمات جامع سلامت امام رضا واقع در خیابان امامزاده ابراهیم نبش کوچه 29 منتقل شد. این مرکز شامل آزمایشگاه مالاریا، کارشناس و پزشک درمان کننده مالاریا می باشد که در صورت مراجعه افراد با علائم تب و لرز با سابقه سفر به کشورها و استانهای مالاریا خیز اقدامات لازم صورت می پذیرد و در صورت نیاز به بیمارستان عفونی استان ارجاع می شوند.
دکتر محبی تاکید کرد: افرادی که سابقه سفر به کشورهای افریقا، امریکای جنوبی، پاکستان، افغانستان و یا استانهای هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان داشته اند در صورت داشتن علائم تب و لرز فورا به این مرکز مراجعه نمایند.
وی افزود: این مرکز در ساعات اداری فعال بوده و شماره تلفن های 36621863 در ستاد مرکز بهداشت شهرستان و 36610400 در استان همه روزه حتی روزهای تعطیل در تمام ساعات شبانه روز جهت گزارش دهی موارد بیماری  در خدمت همشهریان گرامی می باشد.
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 53579

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید