• 1400/06/23 - 08:19
  • 176
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندارقم:

شهروندان درنخستین فرصت اقدام به تزریق واکسن کنند

مرتضی حیدری گفت: توصیه اکید ما به شهروندان گرامی استان این است که در تزریق واکسن عجله و در نخستین فرصت اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، مرتضی حیدری روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی  با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط همگان اظهار داشت: شکی نیست که بلای جهانی ویروس کرونا همه را تهدید می‌کند و بر اساس تغییرهایی که در وضعیت این ویروس به وجود آمده است، همه افراد را، در سنین گوناگون مورد هدف و آسیب قرار می‌دهد.

وی افزود: آنچه که در قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، پس از بحث و بررسی به آن رسیدیم؛ مجهز شدن مردم به اطلاعاتی است که بتوانند در مقابل ویروس کرونا دفاع شخصی کنند و هر کسی مکلف است که خودش از خودش در برابر این ویروس مراقبت کند و نیز لازم و ضروری است، برای همه افراد خانواده نیز این مصونیت را ایجاد کند.

وی ادامه داد: بعد دیگر این قضیه، مساله «واکسیناسیون» است؛ واکسیناسیون یک جریان عمومی است که برخی از روی نادانی و بعضی از روی غرض و مغرضانه علیه واکسیناسیون تبلیغ و در ذهن مردم برای واکسن‌زدن تردید ایجاد می‌کنند که به نظرم این‌ها خیانت می‌نمایند.

حیدری تاکید کرد: اگر مجهز به اطلاعات در این زمینه باشیم؛ می‌دانیم که این‌ها چرا این موضوع را دنبال می‌کنند که مردم این آگاهی را پیدا نکنند و واکسن نزنند؛ این‌ها دوستدار مردم نیستند و دشمن مردم هستند.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: ما الگو داریم و هنگامی که رهبر معظم انقلاب واکسن تزریق می‌کنند، این نشان می‌دهد که این امر جنبه حیاتی دارد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 47164

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید