• 1396/01/23 - 08:34
  • 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور فعال معاونت بهداشتی قم در نمایشگاه تحول در سلامت دهان و دندان

به مناسبت ۲۳ فروردین و روز دندانپزشکی و همچنین دومین سال شروع طرح تحول سلامت دهان و دندان طی مراسمی در هتل المپیک با حضور وزیرمحترم و معاونان ایشان ، کلیه روسای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور بهمراه معاونین درمان، بهداشت و اجتماعی و روسای دانشکده‌های دندانپزشکی ومسولین سلامت دهان و دندان گزارشی از خدمات دندانپزشکی ارایه و از فعالان این عرصه تقدیر بعمل امد.

 

به مناسبت ۲۳ فروردین و روز دندانپزشکی و همچنین  دومین سال شروع طرح تحول سلامت دهان و دندان طی مراسمی در هتل المپیک با حضور وزیرمحترم و معاونان ایشان ، کلیه روسای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور بهمراه معاونین درمان، بهداشت و اجتماعی و روسای دانشکده‌های دندانپزشکی ومسولین سلامت دهان و دندان گزارشی از خدمات دندانپزشکی ارایه و از فعالان این عرصه تقدیر بعمل امد.

در این همایش  رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، معاون درمان و معاونت اجتماعی و همچنین مسوول واحد دهان و دندان و مسوول واحد گسترش شبکه معاونت بهداشتی قم نیز حضور داشتند.

 

در حاشیه  همایش مذکور نمایشگاهی از دستاوردها و  فعالیت دانشگاه های علوم پزشکی در زمینه طرح تحول دهان و دندان تشکیل شده بود که دانشگاه قم هم با برپایی غرفه ای حضور فعال داشتند.

در این نمایشگاه معاون محترم بهداشتی وزارت بهداشت، جناب اقای دکتر سیاری بهمراه رییس اداره سلامت دهان و دندان، دکتر صادق تبریزی، رییس واحد گسترش شبکه ، دکتر حریرچی، دکتر عسگری مشاور دندانپزشکی وزیر و رئیس دبیرخانه شورای تخصصی دندانپزشکی، روسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور ازجمله یزد همدان قزوین ایرانشهر ساوه تهران و....... از غرفه معاونت بهداشتی قم بازدید نموده و در جریان عملکرد واحد دهان و دندان قم قرار گرفتند. در همین راستا ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی قم، معاونت درمان ، معاونت  اجتماعی ، مسوول واحد دهان و دندان و مسوول واحد گسترش شبکه در غرفه معاونت بهداشتی قم علاوه بر بازدید از غرفه با بازدیدکنندگان از وزارت متبوع و استانهای دیگر به گفتگو درخصوص دستاوردهای طرح تحول در زمینه بهداشت دهان و دندان پرداختند.

روابط عمومی معاونت بهداشتی

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 26526
کلمات کلیدی